Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Nora Danish Duta baru jenama pakaian Uniqlo!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Nora Danish Duta Baru Jenama Uniqlo
Pelakon comel, Nora Danish kini secara sah telah menjadi muka baru untuk jenama pakaian yang berasal dari Jepun, Uniqlo.
Sebelum ini, pelakon Fahrin Ahmad dan Carmen Soo terlebih dahulu diberi tanggungjawab yang sama pada tahun lepas.
Padanlah kebelakangan ini Nora selalu saja ke Jepun, rupa-rupanya dia kini sudah mengikut kontrak untuk menjadi duta Uniqlo Malaysia bagi tahun ini.
Nora juga sempat menulis di status Facebook, “Inilah sebab kenapa saya pergi ke Jepun baru-baru ini.  Saya rasa teruja untuk menjadi duta Uniqlo Malaysia 2013″.
“Secara peribadi saya selesa dengan Uniqlo kerana sangat mudah untuk mix and match pakaian. Mudah untuk saya gayakan mengikut citarasa saya. Bila mendapat tahu saya dipilih untuk menjadi wajah Uniqlo, saya rasa sangat gembira dan teruja,” katanya.
Murah rezeki ibu kepada Putera Rayqal ini.  Ada saja produk dan jenama yang mahu menyuntingnya sebagai duta.
Sebelum ini, Nora pernah menjadi duta untuk losyen Mustajab dan duta untuk sebuah syarikat pelancongan tempatan.
Jom layan dulu gambar-gambar terbaru Nora yang bergaya dengan pakaian Uniqlo ini!
Nora Danish Duta Baru Jenama Uniqlo
2
3
4
5
6

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments