Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Pitbull & Christina Aquilera Meriahkan Kids Choice Awards 2013!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Pitbull

Anugerah Kids Choice (KCA2013) yang dianjurkan oleh saluran televisyen kanak-kanak, Nickelodeon bakal berlangsung pada 23 Mac depan di Los Angeles, Amerika Syarikat..
Antara artis yang dijangka membuat persembahan pada majlis anugerah santai itu nanti ialah Pitbull, Ke$ha dan Christina Aquilera.

Penyanyi muda negara, Shila Amzah turut tercalon dalam kategori Favourite Asian Act yang menyaksikan dia bersaing dengan penyanyi Psy dari Korea Selatan, Han Geng (China) dan Sarah Geronimo (Filipina) untuk trofi tersebut.
Sebelum ini penyanyi Yuna pernah tercalon dalam kategori yang sama tetapi tewas kepada penyanyi Charice yang berasal dari Filipina.
Pengacara bagi anugerah ini ialah suami kepada penyanyi kumpulan Black Eyed Peas iaitu pelakon Josh Duhamel.
Buat adik-adik di sini, jangan lupa menyaksikan rakaman ulangan anugerah ini yang bakal disiarkan di saluran 612 Astro bermula 6 petang pada 25 Mac depan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments