Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Apex Nafi Isteri Hamil, Akan Umumkan Jika Benar!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Apex
Penjaga gol pasukan kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat atau lebih dikenali sebagai Apex menafikan bahawa isterinya Leuniey Natasha sedang berbadan dua.
Desas-desus ini timbul selepas peminat membuat spekulasi lantaran usikan pereka fesyen terkenal, Ezuwan Ismail yang mengatakan Leuniey bakal menimang cahaya mata sulungnya di laman Twitternya baru-baru ini.
“Isteri saya masih belum mengandung lagi. Terima kasih banyak-banyak kerana mendoakannya. Insya-Allah, saya akan berkongsi berita gembira ini nanti. Namun, setakat ini masih belum ada rezeki lagi.
“Apapun, terus-terang, kami memang menginginkan anak cepat. Sekali lagi, terima kasih kepada semua orang yang mendoakannnya,” katanya kepada murai.com.my.
Apex juga menyatakan sekiranya isterinya hamil nanti, dia sesekali tidak akan berahsia dan akan berkongsi berita gembira itu kepada semua kelak.
Pasangan sama cantik sama padan itu telah selamat diijabkabulkan pada 28 Disember tahun di Kota Bharu, Kelantan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments