Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Han Chae-young saran UEE (After School) jangan berdiet!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

DALAM program Entertainment Relay baru-baru ini, aktres yang terkenal dengan kejelitaannya, Han Chae-young mendedahkan, dia telah menyarankan supaya penyanyi dan pelakon UEE dari kumpulan After School agar tidak berdiet.

Aktres itu memberitahu perkara tersebut dalam segmen Guerilla Date program hiburan tersebut. Dia juga menunjukkan mesej yang ditulisnya kepada UEE.

Topik berkenaan dibincangkan apabila Chae-young yang dikenali sebagai 'Barbie Doll Korea Selatan' itu telah dibandingkan dengan UEE oleh pengacara segmen itu.
Kata Chae-young: "Bentuk tubuh UEE lebih cantik daripada saya. Sebelum ini saya pernah menghantar mesej kepadanya meminta agar dia tidak menurunkan berat badannya.
"Saya rasa daripada mempunyai tubuh badan yang terlalu kurus, lebih baik tampil dengan tubuh badan semula jadi. Saya nasihatkan dia untuk makan seperti biasa dan kekalkan berat badannya seperti sekarang," ujarnya.


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments