Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Tangan Hantu Dirakam Kamera Semasa Foto Selfie
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



SEORANG ibu dan anaknya mengambil dua foto selfie saat hendak mandi . Namun yang mengejutkan adalah ada “pengunjung ” yang tidak diduga yang ikut ambil bahagian dalam foto tersebut .
Ketika hendak memuat naik foto tersebut ke Instagram , dia melihat ” tangan aneh ” dalam foto tersebut dan kemudian dia pun mengulas di akaunnya .
” Misteri tangan hantu dalam foto close up yang saya ambil bersama Astala saat sedang mandi . Itu bukan tanganku , satu tangan memegang anakku , dan satu lagi sedang memegang kamera untuk mengambil foto. Namun ada tangan yang memegang bahuku , dan itu sangat aneh ! Sangat mengerikan ! , ” tulis Geldof.
Dipetik dari Daily Mail , Geldof dan suaminya percaya , tangan tersebut milik seorang wanita yang bunuh diri lebih dari 100 tahun yang lalu . Ini bukanlah kali pertama mereka melihat roh .
Geldof berkata , roh tersebut sangat ramah dan tidak memberikan rasa takut sedikitpun . Dia juga percaya roh tersebut senang berada di sekitar bayinya dan menjaganya .
Peaches Geldof , tinggal dalam sebuah rumah lama di selatan England , bersama dengan suami dan dua anaknya .

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments