Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Bekas Teman Lelaki Kata 'KEHORMATAN' Farawahidah Sudah LUNYAI ??
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Penyanyi yang terkenal dengan lagu Jangan Tanya Aku Lagi nampaknya terkena tamparan hebat apabila bekas teman lelakinya mengeluarkan kenyataan yang memalukan Farawahidah. Farawahidah yang sebelum ini berkasih dengan Julfekar. seorang komposer. Walaupun telah berpisah, namun Julfekar telah menulis kenyataan yang mencabar kehormatan Farawahidah semasa mereka bersama. 



Kenyataan Julfekar ini mendapat kecaman daripada peminatnya maupun daripada peminat Farawahidah sendiri kerana memalukan Farawahidah. 



LT sendiri rasa tindakan Julfekar ini sebenarnya sangat-sangat melampaui batas dan keanak-anakan terhadap Farawahidah. Walau seteruk mana pun pertelingkahan mereka, Julfekar tidak sepatutunya menyentuh isu peribadai malah menyebarkan perkara ini kepada umum.
”Sudah-sudahlah Julfekar. Anda memang bertindak seperti budak kecil yang baru belajar berfikir” 



- Farawahidah bakal berkahwin dengan kekasih hatinya pada akhir tahun ini namun merahsiakan siapakah lelaki yang berjaya menambat hatinya itu. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments