Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lembaran Baru Wulan Selepas Kontroversi PANAS
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Watak Sandra amat dekat dengan dirinya kerana karektor itu mengusik semula ingatan peminat terhadap kontroversi yang pernah dilalui wanita jelita ini lebih 10 tahun lalu.
Tidak bermaksud untuk mengungkit semula kisah lama, namun menerusi telefilem yang di ‘format’ ke filem iaitu Permata Hati, Wulan Guritno, 34, memegang watak Sandra, ibu tunggal yang mempunyai seorang anak luar nikah hasil hubungan sulit dengan suami orang.
Seawal kemunculannya di persada seni hiburan Indonesia ketika berusia belasan tahun, Wulan pernah menggegarkan industri hiburan dengan berita kehamilannya sebelum dia menikahi kekasihnya, Attila Syach.


Bagaimanapun, mereka akhirnya bercerai selepas beberapa tahun mendirikan rumah tangga.

“Saya tidak mahu mencampur adukkan urusan kerja dan peribadi, tambahan pula kedua-duanya tiada kaitan antara satu sama lain. Jika ada sesiapa yang kehidupannya sama seperti Sandra, saya berharap watak itu mampu menjadi inspirasi positif kepada mereka yang melaluinya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments