Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Loya Tergigit Bulu Pelepah Ayam Goreng Di Restoran Makanan Segera
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



PERAK – Seorang guru yang sedang menjamu selera di sebuah restoran makanan segera bersama keluarganya di sini petang kelmarin terkejut apabila menjumpai bulu pelepah ayam dalam hidangan ayam goreng dipesannya.

Dalam kejadian kira-kira jam 6.50 petang itu, Muntaha Kamil Khalid, 35, mendakwa, dia berkunjung ke restoran terbabit bersama lima anaknya.

“Ketika makan ayam goreng, saya tergigit benda asing. Saya sangka plastik tetapi apabila diperhatikan betul-betul, saya terkejut apabila mendapati ia adalah bulu ayam.

“Selepas melihat bulu pelepah ayam itu, tekak saya mula rasa loya memikirkan pekerja restoran terbabit tidak mengutamakan kebersihan ketika menyediakan makanan,” katanya.

Tidak berpuas hati dengan situasi itu, Muntaha Kamil berkata, dia memanggil pekerja restoran makanan segera itu untuk mengadukan perkara tersebut.

Bagaimanapun katanya, pengurus dan penyelia restoran tidak mengendahkan perkara tersebut malah enggan memohon maaf kepadanya.

“Mereka menyedari ia satu kecuaian kerana menyediakan makanan tidak bersih itu tetapi mereka tidak ambil kisah dengan aduan saya malah, mereka tidak memohon maaf pun.

“Pengurus mahupun penyelia tidak keluar menemui saya sekeluarga dan tiada tindakan langsung terhadap aduan dibuat,” katanya.  

Muntaha Kamil berkata, dia kesal dengan insiden menimpanya itu kerana pekerja restoran makanan segera terbabit seharusnya menjamin kebersihan makanan disajikan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments