Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PANAS - Gambar Bayi 5 Bulan Didera Dengan Memberi Susu Panas !
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Sehari demi sehari semakin banyak kes dera terhadap kanak-kanak , walaupun bermacam hukuman berat telah dikenakan kepada pesalah-pesalah yang lalu namun perkara terkutuk ini masih berlaku .

Begini lah nasib adik Ahmad Fateh 5 bulan yang didera pengasuhnya dengan memberi susu panas , mengakibat kan mulut dan saluran tekak adik Ahmad Fateh melecur  , kesan daripada itu Adik Ahmad Fateh terpkasa minum susu dengan menggunakan tiub .

Apa lah salah Adik yang sekecil ini sehinggakan diperlaku sedemikian , kes dera ini berlaku 9 Oktober lalu di Saujana Utama Sungai Buluh , kes ini dalam sisasatan pihak berkuasa , semoga si pelaku dikenakan  hukuman yang setimpal dengan apa yang dia lakukan .

Sama-sama kita doa semoga adik Ahmad Fateh cepat sembuh , semoga menjadi pengajaran kepada para ibu bapa supaya menyelidik terlebih dahulu para pengasuh mereka sebelum meninggalkan anak untuk di jaga .

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments