Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » ‘Mana saya pergi, mesti ayah tahu’ - Emma Maembong
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kanvas seni Emma Maembong, 22, tidak pernah sepi kontroversi. Sejak mula dikenali melalui drama Kau Yang Terindah arahan Erma Fatima, dia berdepan cerita sensasi dan berlarutan hingga hari ini.
Bulan lalu, Emma dikecam berikutan dakwaan bercumbu dengan ‘teman rapatnya’, pelakon dan juga pengacara terkenal, Zizan Razak dalam penerbangan ke Amerika Syarikat. 
Tidak habis di situ, dia sekali lagi diasak apabila ada individu mendakwa dirinya jiran Zizan mendedahkan, pasangan ini bersekedudukan. 


Kecoh pula dengan isu tinggal serumah dan ia bukan perkara kecil, apatah lagi jelas melanggar syariat dan norma budaya Melayu. Bukan maruah si pelaku saja tercalar, bahkan keluarga turut terpalit sama.

Pun begitu, pelakon berdarah kacukan Melayu-Scotland ini bersyukur kerana keluarga, khususnya ayahanda tercinta, tidak melatah dengan tuduhan itu. Reaksi tenang keluarga secara tidak langsung mendorong kekuatan dalam diri­nya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments