Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » 5 Gambar Ragam Ekstrem Si Ibu Menyusukan Bayi Mereka!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Berbagai ragam para ibu-ibu menyusukan bayi mereka  dengan susu badan, walaupun sesibuk mana pun mereka, mereka tetap menunaikan tanggung jawab mereka sebagai ibu dan memberi apa yang terbaik untuk bayi mereka.

Saksikan 4 gambar bagaimana para ibu-ibu menyusukan bayi mereka walaupun mereka tengah melakukan berbagai aktiviti harian mereka.
Tidak di nafikan susu ibu adalah yang terbaik untuk bayi yang baru lahir atau untuk bayi yang tengah membesar antara kebaikan susu ibu untuk bayi adalah memberi sumber imunisasi untuk bayi, mengurangkan masalah elergi dan masalah sistem penghadaman, menabah zat-zat serta sumber nutrisi bayi.

Itu lah antara sebab mengapa sesetengah ibu sanggup menyusukan bayi-bayi mereka walaupun sesibuk mana pun mereka, untuk para ibu-ibu yang berbuat demikian, Tahniah anda ibu terbaik tetapi pastikan aspek keselamatan dititik beratkan untuk bayi dan ibu nya.






About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments