Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Anuar Zain Sudah Jatuh Hati Dengan Erra Fazira
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



PENYANYI  lelaki popular Anuar Zain memuji Pelakon Jelita Erra Fazira di laman sosial nya, Anuar yang memuat naik gambar Erra di Anugerah Drama Festival KL yang berlangsung malam ini di laman nya dengan menulis Komen di wall gambar tersebut tertera perkataan “Beautiful erra ” Gorgeous ”



Anuar yang sebelum ini pernah di gossipkan dengan Pelakon Nora Danish oleh peminat-peminat nya di sebabkan Nora pernah jadi model untuk Video Klip nya, namun gossip itu berlalu begitu sahaja tanpa ada pegakhiran nya.



Mungkin kah Anuar dah minat dekat Erra dengan memuji pelakon jelita itu , tidak lah dapat kita pastikan atau pun Anuar hanya bergura sahaja, Erra kembali menjadi tumpuan setelah perkahwinan yang kedua berakhir minggu ini, Erra di ceraikan oleh suami nya dengan talak satu, apa-apa pun ini hanya “Gossip ”.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments