Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Artis Remaja Sensasi Miera Leyana Akui Tidak Pernah Serik Untuk Bercinta
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Pada usia yang baru menjengah 20 tahun dan belum mendapat kunci kebebasan daripada keluarga namun pelakon dan model jelita berkulit putih mulus, Miera Leyana Kasmi kelihatan matang daripada usianya.'
Kesan daripada kegagalan percintaannya dengan pelakon Shahz Jaszle, membuatkan Miera berhati-hati dalam mencari pengganti. Dia tidak serik untuk bercinta lagi tetapi buat masa ini dia senang bersendirian.

“Kami bercinta tak lama tetapi cukuplah untuk saya mengenali hati budi seorang insan bernama lelaki. Sekarang saya lebih suka berkawan tambahan dengan sikap yang 'happy-go-lucky' dan gila-gila, mereka lebih selesa berkawan dengan saya daripada mengajak saya bercinta.
“Buat masa ini saya tak mahu terjebak lagi dalam dunia percintaan. Betullah orang kata cinta itu buta, segalanya nampak cantik dan menarik tetapi bila dah terkena baru kenal dunia cinta itu apa sebenarnya. Lupakan cerita lama kerana banyak lagi perkara yang perlu saya buat untuk masa depan,” katanya.

Pun begitu, sebagai insan biasa Miera tidak pernah menolak untuk berasa dikasihi dan mengasihi.




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments