Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Gaun Seorang Aktress Terkenal China Terbuka Ketika Melalui Karpet Merah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Seorang aktress wanita di China, Sun Fei Fei, terpaksa menanggung malu dalam Anugerah  selepas gaun labuh yang dipakainya terbuka serta-merta akibat dipijak ketika sesi bergambar di lokasi karpet merah ahad lalu.


Ketika kejadian itu, pelakon aktress berkenaan sedang berjalan di lokasi karpet merah bersama seorang pengacara televisyen, Fang Ling. Mereka kemudiannya dipanggil untuk sesi fotografi ringkas.
Selepas bergambar, Sun terus berjalan beriringan dengan Fang Ling ke arah tempat duduk. Tanpa disedari Fang Ling telah terpijak gaunnya menyebabkan pakaian Sun terbuka serta-merta dan menampakkan colinya.



Sun yang terkejut dengan kejadian memalukan itu terus menarik gaun ke atas dan meminta salah seorang pembantunya bergegas mendapatkan baju kot untuk menutup bahagian dadanya yang terdedah. Dia kemudiaanya meninggalkan majlis itu tanpa menghabiskan majlis penganugerahan berkenaan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments