Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Microsoft Bayar RM321K Kepada Pakar Penggodam
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Microsoft 1

Syarikat perisian terkenal, Microsoft Corporation dilaporkan membayar lebih RM321,098 (USD100,00) kepada pakar aktiviti menggodam yang dapat mengesan dan menjaga ciri-ciri keselamatan perisian miliknya.

Microsoft juga telah menambah baik beberapa elemen dalam sistem Internet Explorer supaya penggunanya tidak lagi berhadapan dengan pelbagai masalah seperti yang dilaporkan sebelum ini.

James Forshaw, mengetuai pasukan yang berpangkalan di London itu akan membangunkan sistem pertahanan terbaru yang dijangka dapat melumpuhkan serangan virus yang dihantar penggodam.

Microsoft mula memperkenalkan program ganjaran tersebut empat bulan lalu dalam pencarian untuk pakar penggodam yang dapat melakukan tugasan tersebut untuk syarikatnya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments