Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Liyana Jasmay Memakai Legging Ketat~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Selepas Berkahwini Liyana Jasmay semakin kurang dikaitkan dengan isu-isu kontroversi liar
Mengikut temuduga yang dibuat oleh Berita Harian dengan Liyana Jasmay

“Sejak berkahwin, saya banyak berubah. Ini kerana ada orang menegur. Suami banyak beri nasihat supaya mengawal percakapan, saya ini memang jenis banyak bercakap."

“Dulu, saya tak boleh terima apa yang orang cakap pasal saya. Tetapi selepas berkahwin, saya sudah boleh menerima terutama teguran suami. Dia adalah anugerah yang sangat bermakna kerana sering menyokong saya.”





About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments