Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Tips Berguna Untuk Menggayakan Pakaian Berwarna Putih~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Warna putih adalah warna yang tidak lapuk dek zaman. Jika anda bijak menggayakan pakaian warna putih, pelaburan membeli pakaian warna putih memang sangat berbaloi walaupun dalam tempoh 10 hingga 20 tahun lagi.

Namun tidak ramai yang berani memakai putih kerana ia mudah kotor, selain ramai yang risau memakai putih akan menggandakan bentuk badan.

Oleh itu, kami ingin berkongsi beberapa tips untuk anda menggayakan pakaian berwarna putih ini. Jika anda bika menyuai pada tentu tak jadi masalah.

1. Bagi anda yang memiliki pinggang yang lebar, cuba gayakan jaket putih dan padankan dengan tali pinggang yang berona gelap. Elakkan memilih gaun pendek yang mengikut bentuk badan.


2. Bagi menampakkan peha kita kecil, elakkan memakai seluar atau denim putih, sebaliknya pilih gaun berpotongan A-Line, sama ada labuh atau pendek.


3. Jika anda dikurniakan dada yang besar, cuba elakkan menggayakan helaian putih polos yang ketat, tapi cuba pilih yang mempunyai perincian di dada seperti ropol atau jurai untuk menyembunyikan saiz sebenar dada anda.


4. Sekiranya anda bertubuh kecil, cuba suai padan berlapis seperti kemeja putih bersama jaket trench yang berona sama.

Diharap dengan tips ini dapat membantu anda. Selamat mencuba!

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments