Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » “sibuklah sebab suami I bila malam je dia selalu tak ada, dia kerja kat lorong”. - Scha Al-Yahya
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Scha Al-Yahya
Mungkin sudah bosan dengan pertanyaan dari segelintir pihak mengenai bilakah dia bakal menimang cahaya mata, Scha Al-Yahya sempat berseloroh mengatakan dia dan suaminya sibuk dengan kerjaya mereka yang semakin menyinar sejak kebelakangan ini.
Menerusi Keek yang dirakam oleh pengarah popular, Micheal Ang ini dapat dilihat Scha secara bergurau berkata, “sibuklah sebab suami I bila malam je dia selalu tak ada, dia kerja kat lorong”.
Mungkin belum rezeki Scha dan suaminya, Awal Ashaari untuk dikurniakan cahaya mata.
Sebagai peminatnya sama-samalah kita doakan yang terbaik buat mereka dan semoga rumah tangga mereka akan semakin berseri-seri kelak dengan kehadiran Scha dan Awal Junior!
Untuk makluman, pasangan ini telah diijabkabulkan pada 4 Mei tahun lalu di Hotel Pullman, Putrajaya dan majlis resepsi diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC).

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments