Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Chris Brown Diarah Lakukan Khidmat Masyarakat 1,000 Jam
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Chris Brown
Los Angeles – Penyanyi Chris Brown diarahkan melakukan khidmat masyarakat selama 1,000 jam selepas melanggar tempoh percubaannya yang diputuskan ke atasnya kerana didapati bersalah memukul bekas kekasihnya, Rihanna pada 2009.
Dia disahkan melanggar tempoh percubaan itu selepas terlibat dalam kes langgar lari dan memandu tanpa lesen yang sah pada 21 Mei lalu..
Brown diarahkan menjalani khidmat masyarakat itu, iaitu tambahan kepada tempoh 180 hari yang telah dikenakan kepadanya.
Hakim Mahkamah Agung Los Angeles, James Brandlin menetapkan khidmat masyarakat itu dilaksanakan dalam empat langkah.
Ia termasuk program membersihkan lebuhraya, pantai dan pemindahan graffiti.
Keputusan itu dibuat selepas pihak pendakwaan mempersoalkan sama ada Brown telah menamatkan tempoh 180 hari yang dijatuhkan ke atasnya.
Bagaimanapun peguam bela penyanyi berkenaan mencabar dakwaan berkenaan dan menyifatkan pendakwaraya tidak mempedulikan bukti-bukti atau kesungguhan untuk mencari mereka yang boleh mengesahkan bahawa Brown telah melaksanakan kerja-kerja berkenaan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments