Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Siti Nurhaliza larang Datuk K Tunggang motorsikal!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Siti Nurhaliza
Penyanyi terkemuka negara, Datuk Siti Nurhaliza tidak membenarkan suaminya, Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa atau Datuk K untuk menunggang motorsikal berkuasa tinggi lagi.

Ini berikutan kejadian kemalangan yang melibatkan suaminya di New Zealand pada Disember lalu di mana Datuk K mengalami kecederaan yang agak parah akibat insiden itu.
“Berikutan kejadian itu, beberapa motorsikal berkuasa tinggi dimiliki suami diberikan kepada saudara-mara terdekat yang membuktikan dia masih fobia menggunakan kenderaan tersebut.
“Walau bagaimanapun, program bersama persatuan motorsikal berkuasa tinggi tetap saya akan sertai terutama membabitkan perhimpunan besar atau aktiviti kebajikan,” katanya kepada portal Rotikaya.
Siti juga bakal menerbitkan album terbarunya yang menelan belanja sebanyak RM200,000 selepas dia mengambil keputusan berehat dari Disember hingga April lalu untuk menjaga suaminya ketika itu.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments