Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Seorang pencuri daging telah ditangkap oleh Superman!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Foto: Mirror

SHEFFIELD - Seorang pencuri daging berjaya ditangkap oleh "Superman" semasa melakukan aksinya. Kejadian itu terakam oleh kamera CCTV di sebuah kedai di Britain.Seorang lelaki didapati sedang mencuri daging di kedai yang terletak di Sheffield. Kemudian pihak keselamatan berusaha mengejarnya.

Di tempat yang sama seorang lelaki bernama Lukas Junior yang memakai pakaian superhero Superman untuk sebuah acara amal. Ketika dia mendengar ramai pengunjung yang berteriak pencuri. Lukas berusaha untuk ikut mengejarnya.

Selepas beberapa minit mengejar pencuri itu, akhirnya Lukas berjaya menangkapnya dan membawa pencuri tersebut ke pejabat polis.

Seperti dilapor Mirror, Sabtu (6/7/2013), kejadian ini menarik perhatian ramai orang kerana Lukas menangkap seorang pencuri sambil memakai pakaian Superman. Sehingga, peranannya sebagai superhero benar-benar nyata.

Pencuri yang tidak didedah identitinya ini telah mengambil daging berharga 70 poundsterling  dan kesnya ini sedang diproses mahkamah Sheffield.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments