Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Mayat Mati Dua Bulan Tapi Masih Sempurna dan Tidak Reput
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


As-syahid Zaid al Bawardi (Abu Usamah at-Tamimi) telah syahid 2 bulan yanng lepas selepas pertempuran deengan militan Alawi tetapi saudara daripada FSA tidak dapat mengeluarkan mayatnya kerana tempatnya masih dikawal oleh militan Alawi. 


Dua bulan selepas itu mereka berjaya membebaskan kawasan tersebut dan seorang daripada militan Assad yang ditahan telah menunjukkan kepada mujahidin diimana kubur As-syahid Zaid al-Bawardi.

Mereka telah menyorokkannya dibawah karpet yang dipenuhi habuk tetapi yang menakjubkan, tubuhnya masih segar seperti dia baru saja syahid semalam dan baunya sangat wangi!

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comment

Anonymous said...

at-tamimi? nama pun ada kena mengena dgn golongan sesat wahabi, fsa tu pengganas gila!kalo dh 2bulan mayat bwh karpet reput busuklah brader!