Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Mangsa culik dibebas dalam keadaan bogel! Hina Islam?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Shah Alam: Seorang lelaki sedang minum bersama teman wanitanya di sebuah restoran ‘diculik’ sekumpulan lapan lelaki pada jam 3 pagi, semalam sebelum dibebaskan 90 minit kemudian dalam keadaan bogel.
Mangsa berusia 24 tahun dilarikan menggunakan sebuah kenderaan pelbagai guna (MPV) Toyota Alphard menggunakan nombor pendaftaran palsu sebelum dibawa ke kawasan hutan yang tidak diketahui lokasinya.
Suspek meminta wang pampasan RM6,000 daripada keluarga mangsa, namun hanya memperoleh RM3,000 sebelum mangsa dibebaskan di Kilometer 4.5 Lebuhraya DUKE, pada jam 4.30 pagi, hari sama.

Sumber berkata, sewaktu dibebaskan mangsa ditemui seorang pengguna lebuh raya dalam keadaan bogel dengan kesan cedera di kepala dan muka. hMetro

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments