Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » 2 pelajar perempuan tingkatan 5 maut serta merta selepas nahas motorsikal di Taman Ketiau Putatan!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kasihan! Malang tak berbau! kejadian ini dipercayai berlaku tengah hari tadi di Taman Ketiau Putatan! Dua pelajar perempuan ini adalah pelajar tingkatan 5.. Sekolah menengah mana? Identiti masih belum diketahui lagi.. Dikatakan, kedua-dua mangsa menunggang motorsikal EX5 maut merta.. Punca kejadian masih dalam siasatan pihak berkuasa..

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comment

Anonymous said...

Terima kasih atas info nya. Apa pun.. saya mohon agar tuan punya post ini tolong delete gambar tu. Saya sudah rasa situasi begini. Dua tahun lepas adik kawan baik saya meninggal on the spot, kemalangan di kudat.

Bila tgk gambar tu, hati rasa bagai di hiris2. di sayat2.. dan tidak kurang rasa terhina. susah mau describe. Jadi, Sekali lagi saya mohon dengan cara yang baik agar gambar ini di delete.

Terima kasih atas kerjasama