Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Kerana Rokok, Wanita Ugut Terjun Banggunan!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Wanita
Gara-gara tidak diberikan rokok, seorang wanita mengugut untuk terjun dari balkoni di tingkat lima sebuah hospital di Zhongshan di wilayah Guangdong, semalam.

Wanita yang dikenali sebagai Jia Li Pan, 24, itu dilaporkan mengunjungi hospital tersebut bagi menghadiri sesi kaunseling kerana tertekan akibat kehilangan kerja.
Ketika menunggu sesinya bermula, Li Pan meminta rokok daripada pesakit lain, namun permintaannya tidak dihiraukan, menyebabkan dia mengamuk dan terus memanjat balkoni yang terletak di luar bilik menunggu itu.
Perbuatannya mencemaskan orang ramai yang berada di situ dan pasukan polis dihubungi bagi memujuknya. Li Pan akhirnya berjaya dipujuk selepas polis memberinya rokok dan dia dibawa turun untuk rawatan.
Sumber: Wanista

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments