Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Gadis Dipukul Gara-Gara Iras Taylor Swift!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Gadis Dipukul
Tidak semestinya apabila wajah anda seakan-akan bintang popular, anda akan disukai oleh semua. Mimpi ngeri ini tidak pernah dimimpikan oleh seorang gadis yang memiliki wajah seakan sama seperti penyanyi popular Taylor Swift.

Gadis itu, Xenna Kristian telah mengalami lebam dan rahang yang patah selepas dia didakwa ditolak dari kerusinya dan ditendang serta jatuh ke atas tanah.
Insiden itu berlaku di sekolah Xenna di Utara Shropshire College di England. Serangan yang dikatakan itu telah dilaporkan kepada penguatkuasaan undang-undang tempatan.
Xenna telah tampil seperti penyanyi pujaannya , Taylor Swift selama kira-kira setahun sebelum dia dibuli. Beliau berkata, dia kerap menerima komen buruk daripada pelajar-pelajar lain di sekolahnya. Lihat wajah Xenna… Adakah sama seperti Taylor Swift? Anda nilaikan sendiri.
Gadis Dipukul 1
Gadis Dipukul 2
Sumber: Wanista

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments