Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Vokal Justin Timberlake Masih ‘Mantap’!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Justin Timberlake
Walaupun sudah hampir enam tahun tidak muncul dengan lagu baru, namun vokal Justin Timberlake masih mantap dan padu seperti zaman kegemilangannya dulu.
Justin yang kini tampil dengan album studio terbarunya yang berjudul 20/20 Experience yang mula diedarkan di seluruh dunia bermula 15 Mac lalu.
Antara lagu yang terkandung dalam album itu ialah lagu hits terbarunya, Suit And Tie hasil kolaborasinya dengan rappers terkenal, Jay Z dan lagu yang dicipta khas buat isteri kesayangannya, pelakon Jessica Biel yang berjudul Mirror.
Di bawah ini ditampilkan medley lagu Justin mendendangkan lagu-lagu hits terdahulunya seperti Like I Love You, My Love, Cry Me A River dan Senorita.
Aksi Justin dan bandnya itu sedikit sebanyak mengubati rindu peminatnya untuk melihat dirinya beraksi live selepas sekian lama menyepi dalam bidang nyanyian.
Mynewshub.my

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments