Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Guru Ekspos Foto 18SX dan Membiarkan Murid Melihatnya!!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Seorang guru Sekolah Dasar  di Slovakia dipecat gara-gara membiarkan muridnya melihat foto-foto vulgar dirinya di komputer.
Seperti dilaporkan Orangeseorang pegawai pendidikan di Trencin mengatakan, guru wanita itu meminjamkan laptopnya ke muridnya. Namun, sang guru lupa bahawa dia menyimpan foto-foto seksinya dalam balutan pakaian dalam di laptop itu.
Foto-foto seksi guru itu antara lain sang guru berpose tanpa penutup dada, dengan rambut terurai ke dada menyilang. Foto lain  adalah sang guru mengenakan stocking dan seluar  dalam serta penutup dada dengan posisi berbaring di sofa.

Kejadian itu bikin heboh. Orangtua murid pun marah dan komplain ke pihak sekolah.

Seorang orangtua murid mengatakan: “ Siswa meminjam laptop guru untuk mengerjakan tugas, namun begitu dibuka murid melihat foto-foto seksi gurunya, dan mengirimkannya ke orang-orang yang mereka kenal.”

Seorang pegawai pendidikan lokal menegaskan guru yang bersangkutan telah dipecat dan kes tersebut dalam proses investigasi. Menurutnya, foto-foto itu memang tak layak untuk anak SD. (**)

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments