Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Hetty Sarlene: Jawablah Di Akhirat Nanti!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Hetty Sarlene: Jawablah Di Akhirat Nanti
Pelakon yang namanya mula kembali diperkatakan gara-gara penyebaran gambar mesra bersama teman lelakinya, Hetty Sarlene tampil memberikan respons mengenai perkara itu.
Dia memuat naik status di laman Instagramnya yang berbunyi, “always believe in karma, because when karma strike it will hit you back real hard.  To the person who post my photos or stole them without my permission I have already forgive you.  But Alhamdullillah you took my sins.  Jawablah kamu di akhirat nanti”.
Selain itu dia turut mempersoalkan mengapa orang ramai perlu menyebarkan gambar-gambar peribadinya dan bertanya, adakah orang ramai cemburu melihat kebahagian yang dikecapinya bersama kekasihnya itu.
Dah namanya public figure, tentulah segala perbuatan dan kelakuan anda akan sentiasa menjadi bualan serta intipan orang di luar sana.
Mynewshub.my
HETTY1
HETTY2

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments