Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Video tindakan BODOH viva putih Hentam myvi dan pecut lari!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1

Beberapa hari lalu kecoh di laman sosial terutamanya Facebook apabila terdapat satu video yang memaparkan sebuah Viva berwarna putih telah menghimpit Myvi lalu berlaku pelanggaran yang boleh dikira teruk juga.
Apa yang menjadi persoalan di sini apabila Viva berkenaan telah melarikan diri dan sehingga hari ini individu yang membawa kereta itu tidak menyerah diri di balai polis.
Langgar lari berkenaan berlaku di Jusco Tebrau City, Johor Bahru.
Menurut Facebook Oh! Media, Viva berkenaan ingin memasuki laluan pertama (fast lane) tetapi tidak perasaan yang Myvi biru berkenaan berada di sebelahnya.
Pelanggaran kecil itu telah menyebabkan Myvi berkenaan terlanggar pokok yang terdapat di sisi jalan lalu berpusing sehingga memasuki laluan ketiga.
Nasib baik tiada kereta lain ketika itu. Jika tidak tentu keadaan menjadi bertambah buruk.
Sementara itu, video berkenaan telah dirakamkan oleh pengguna jalanraya lain yang menggunakan Dash Cam yang terdapat di dalam keretanya.
Diharapkan individu terbabit dapat tampil dan bertanggungjawab di atas kesalahan yang dilakukan.
Jangan sampai pihak polis pula yang terpaksa datang menjemput anda di rumah. Ye tak?
Lihat video di bawah ini…
Mynewshub.my

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments