Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Fazura rancang nak kahwin tahun nihh!!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Pelakon jelita, Fazura atau nama sebenarnya Nor Fazura Sharifuddin mengatakan dia berazam untuk berkahwin pada tahun ini.

Memetik laporan Ohbulan, Fazura menyatakan, “saya memang berazam nak berkahwin tahun ini sebab umur saya pun sudah mencecah 30 tahun. Kalau jodoh saya sampai, Insyaallah. Doakan semoga saya bahagia”.

Fazura turut menafikan dakwaan yang mengatakan dia sudah berkahwin secara senyap-senyap.
Pelakon yang sinonim dengan watak Puteri dalam drama Gol dan Gincu ini akan berhenti berlakon apabila dia sudah berkahwin kelak kerana mahu menuruti kehendak ibunya.
“Saya rasa saya akan tepati janji kepada ibu. Lepas berkahwin memang ibu saya tak bagi berlakon.
“Sekiranya bakal suami saya seorang pelakon, dia pun perlu berhenti berlakon juga. Fokus perlu diberikan 100% kepada rumahtangga,” katanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments