Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Semakin Galak ‘selfie’ Di Bangkok
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Bangkok: Ketika Thailand kini diletak di bawah kuasa tentera, orang ramai kelihatan tidak cemas, malah mengambil kesempatan bergambar ‘selfie’ bersama anggota keselamatan.
Tanpa mengendahkan puluhan kenderaan pacuan empat roda milik tentera di sekitar jalan raya di bandar raya itu awal semalam, beberapa individu selamba merakam gambar mereka menggunakan telefon bimbit.
Kalangan pelancong juga tidak terkecuali daripada melakukan ‘selfie’ di situ. Sementara itu, beberapa orang ditemui media tengah hari semalam mengaku tidak menyedari penguatkuasaan undang-undang tentera berlangsung di Thailand.

Keadaan itu mungkin disebabkan kewujudan kubu daripada guni pasir sudah menjadi perkara biasa sepanjang tujuh bulan tunjuk perasaan antikerajaan berlangsung. - AFP

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments