Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » 10 Gambar Rumah Paling Kecil Dan Selesa Dibina Dengan Kos $12,000 Sahaja
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Pada tahun 2008, Hari dan Karl Berzins hilang perniagaan restoran dan juga rumah mereka dek kemelesetan ekonomi yang melanda. Tetapi itu bukanlah batu penghalang bagi mereka untuk meneruskan kelangsungan hidup. Jadi, mereka merancang membina kehidupan baru dalam skala yang kecil.


Dengan menggunakan wang simpanan, mereka membeli sebidang tanah di Virginia pada tahun 2011. Di tanah itu, mereka membina sebuah rumah saiz sederhana. Rumah yang lebih kecil dari 200 kaki persegi.


Hari dan Karl tinggal di rumah saiz kecil itu bersama dengan dua anak mereka, Archer dan Ella.

Membina rumah yang bersaiz sederhana di tanah sendiri sebenarnya banyak menjimatkan wang dan mengelakkan diri dari dibelenggu hutang. Konsep pembinaan rumah kecil seperti ini merupakan satu fenomena yang menarik di negara mereka. Ia juga mengajar anda untuk menghargai nikmat dan apa yang anda miliki secara tidak langsung.












About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments