Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Mabuk Mati Ditikam
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


JOHOR BAHRU – Mabuk sehingga tidak sedar orang yang terbaring di sebelahnya, sebenarnya sudah pun mati, dipercayai dibunuh.
Dalam kes di Taman Nusa Bestari, Johor Bahru itu, dua lelaki ditemui kira-kira jam 6 pagi terbaring di tepi jalan berhampiran sebuah pub di kawasan berkenaan.
Seorang berusia 36 tahun mati, manakala seorang lagi dua tahun lebih tua terbaring tidak sedarkan diri di sebelahnya.
Beberapa Kesan Tikaman
Ketua Polis Nusajaya, Superintendan Noor Hashim Mohamad, berkata lelaki yang mati dengan beberapa kesan tikaman itu bekerja di sebuah syarikat percetakan.
“Polis menerima panggilan daripada orang awam mengenai dua lelaki itu.
“Pemeriksaan kemudian mendapati seorang daripada mereka sudah meninggal dunia, manakala seorang lagi tidak sedarkan diri. Mereka dipercayai di bawah pengaruh alkohol.
“Ketika kejadian, dua lelaki itu dipercayai mabuk, tapi siasatan lanjut masih dilakukan bagi mengenal pasti pembunuh,” katanya sambil menambah, lelaki 38 tahun itu kini ditahan bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan, manakala mayat mangsa dihantar ke Hospital Sultanah Aminah (HSA).
Beliau juga meminta orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu supaya menghubungi polis. – Berita Harian

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments