Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» »Unlabelled » Fasha Sandha Mengamuk Di FB, Tegur ‘Batu Api’ Di Instagram
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post




PADA 10 Januari lalu, ibu Fasha Sandha menerusi akaun Facebook miliknya, Eja Sandha menyatakan kekesalan terhadap tindakan seorang pengguna Instagram yang bertindak menjadi batu api dalam hubungannya dengan ibu Jejai iaitu besannya, Raja Noora.

Rupa-rupanya, tindakan pengguna Instagram ini sudah lama disedari oleh Fasha Sandha sendiri. Dia dikatakan sudah mula menghina dan mengecam Fasha sejak tujuh bulan lalu.
Justeru, Fasha menegur pengguna Instagram terbabit dan mendedahkan akaun tersebut kepada peminatnya.

Tindakan ini juga dilihat bagi mempertahankan tindakan ibunya menegur perilaku pengguna Instagram tersebut yang lebih kurang sama usia dengan ibunya.
Sebenarnya kalau dilihat tindakan makcik ‘Ungku Sabariah’ ini, ia sememangnya tidak wajar dan perlu dihentikan.



Jodoh masing-masing sudah ditentukan. Sedangkan pihak terlibat semua sudah elok dan jernih hubungannya, mengapa perlu ada orang luar yang mahu menjadi batu api pula, kan?
Lagipun, dosa menjadi batu api ni sangat besar. Takut woo.


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments