Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Singapura Berbuah Dada Akhirnya Kahwini Wanita Vietnam
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Mei tahun lalu, kisah seorang lelaki Singapura, Kurt Tay, 28, yang melakukan impan buah dada disiarkan oleh media sana.

Apa yang memeranjatkan, alasan implan dibuat Tay bukanlah kerana dia mempunyai naluri wanita atau pondan tetapi disebabkan dia memang teringin untuk memiliki buah dada seperti perempuan sejati.

Baginya, perempuan yang memiliki buah dada besar mempunyai keyakinan lebih tinggi dan dia ingin mengalami perasaan tersebut.

Justeru Tay pergi ke Hospital Yanhee, Bangkok, Thailand bagi melakukan pembedahan.
Dia nyata tak menyesal dengan keputusan itu, malah menyatakan hasrat untuk membesarkan lagi saiz impan tersebut daripada cup C kepada G!

Cadangan itu tidak jadi apabila doktor memberitahu kulit dadanya tidak cukup untuk meregang bagi menampung saiz tersebut. Hal ini ditambah lagi dengan amaran keluarga Tay supaya berhenti ‘menconteng arang’ ke muka mereka.

Selepas keluarganya turut bising kerana dia masih belum berumahtangga, Tay akhirnya mengambil keputusan untuk berkahwin.



Justeru dia mengunjungi agensi cari jodoh, membayar SD8,000 lalu ditemukan dengan wanita Vietnam bernama Kim, 27 yang setuju untuk mengahwininya walaupun selepas mengetahui tentang payu dara yang dimiliki Tay.

Selain Kim, terdapat 11 lagi perempuan lain dicalonkan untuknya namun kesemua mereka berat hati untuk ‘menerima’ payu dara Kim.

Kim bekerja sebagai pengawal keselamatan namun bercita-cita menjadi penyanyi dan pernah mengeluarkan EP sulungnya pada Jun tahun lepas namun gagal mendapat sebarang kontrak rakaman walaupun selepas mengiklankan albumnya itu dengan membeli iklan di surat khabar.

Hingga sekarang implan Tey masih ada namun disembunyikan di sebalik kemeja longgar yang dipakainya


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments