Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Jac Sorok Identiti Kekasih Baru, Mahu Segera Kahwin?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

 

Selepas putus tunang pertengahan tahun lalu, penyanyi Jac kini dikatakan sudah menemui pengganti dan kini sedang hangat bercinta dengan seoran jejaka. Bagaimanapun menurut pelantun lagu Ikut Rentakku ini kepada akhbar Kosmo!, hubungannya dengan lelaki yang masih dirahsiakan identitinya itu masih dalam fasa awal perkenalan.

"Bukan pengganti tapi lebih kepada teman rapat. Ya, saya sekarang sedang mengenali seorang jejaka dan kami baru fasa awal kerana baru setahun berkenalan. Cuma baru beberapa bulan lepas kami menjadi lebih serius, bagi saya lebih baik saya tidak mencari kerana selalunya akan bertemu orang yang salah", katanya.

Tambahnya lagi, dia tidak serik untuk bercinta lagi meskipun pengalaman 10 tahun cintanya sebelum ini putus di tengah jalan. Sebaliknya kata Jac, sekiranya ada jodoh dia akan mengambil keputusan untuk segera berkahwin

"Saya tidak menyesal dan tidak serik pun malah saya masih tidak berputus asa untuk mencari lelaki terbaik untuk diri saya. Cuma saya enggan pisang berbuah dua kali, sekiranya dia yang sekarang ini jodoh terbaik buat saya, saya enggan memanjangkan cerita dan terus berkahwin
.
Sebelum ini, pemilik nama sebenar Jaclyn Joshua Thanaraj Victor, 35, ini pernah bercinta dan bertunang dengan seorang jejaka berbangsa Inggeris, dikenali sebagai Chris Bellamy. Namun hubungan selama 10 tahun mereka akhirnya terputus apabila kedua-duanya sepakat membawa haluan masing-masing pertengahan tahun lalu.

Menurut kenyataan Jac kepada sebuah akhbar mingguan sebelum ini, keputusan untuk berpisah adalah yang terbaik untuk kedua-dua belah pihak mengembangkan karier masing-masing.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments