Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Emak Nak Jodohkan Shila Dengan Pelakon Baru
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Sudah berada di tahun 2014, tapi kita masih lagi memperkatakan mengenai kisah percintaan penyanyi Shila Amzah yang kini semakin berkembang mekar kariernya di Tanah Besar China.
Terbaru, menerusi laporan Harian Metro hari ini, ibu kepada penyanyi itu, Fauziah Sarman dikatakan mahu seorang pelakon baru, Aman Nassim mengenali lebih dekat anaknya itu.
Dalam erti kata lain, maknya mahu memadankan Shila dengan pelakon baru itu.
Mengulas mengenai perkara itu, Aman mengatakan, “kebetulan saya memang rapat dan baik dengannya sebelum ini. Memang kami dalam kelompok kawan yang sama tapi tak ada apa-apa yang serius”.
“Saya dan keluarganya pun memang baik dan kami selalu makan bersama kalau ada kesempatan. Mungkin sebab ibunya senang dengan saya, dia suruh saya kenal lebih rapat dengan Shila,” ujarnya.

Aman atau nama sebenarnya, Abdul Rahman Nassim, 25, mengatakan buat masa ini dia memang berkawan dengan Shila namun tiada sebarang ikatan istimewa yang terjalin antara mereka.
Rasanya lebih baik Shila tumpukan perhatian terhadap kerjayanya terlebih dahulu kerana kerjayanya pun baru sahaja hendak bertapak maju di China.
Lagipun masyarakat kita masih belum melupakan kisah cinta tak kesampaiannya bersama aktor Sharnaaz Ahmad dan Johan As’ari.
Tak gitu?

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments