Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Zubir Sengaja Tabur Fitnah Terhadap Aeril?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Aeril Zafrel

Semua orang mengetahui mengenai kes Aeril Zafrel dengan Wawa Zainal yang telah dibongkarkan oleh wartawan hiburan Berita Harian sedikit masa baru-baru ini.

Perkahwinan rahsia mereka akhirnya terbongkar selepas pendedahan secara eksklusif itu malah ianya mengejutkan ramai pihak termasuk peminat-peminat setia pasangan pelakon tersebut.

Kali ini, nama Aeril sekali lagi terpalit kontroversi apabila dia dikatakan pernah berkahwin dengan pelakon Ummi Nazeera sebelum mendirikan rumah tangga dengan Wawa.

Baik kedua-dua Aeril dan Ummi sudah pun menafikan khabar angin tersebut dan menyifatkan wartawan yang membuat cerita itu sengaja mahu menaburkan fitnah terhadap diri mereka.
Hari ini, menerusi akaun Instagram Aeril, dia mendedahkan bahawa sebenarnya sudah lama Zubir mencari isterinya untuk mendapatkan keterangan daripadanya.
Namun apabila ajakannya itu tidak dilayan, mungkin itulah timbul cerita Zubir sengaja mereka cerita untuk menjatuhkan karier Aeril dan Wawa.

Hmm, makin hangat nampaknya perang di antara Aeril dan wartawan sensasi ni.
Kalau benarlah apa yang ditulis Zubir itu merupakan fitnah semata-mata, memang berat ‘dosa’ yang ditanggungnya itu.

ZUBIR
ZUBIR

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments