Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Nora Danish Guna Duit Nedim Ke London??
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Nora Danish

Pelakon genit, Nora Danish menafikan laporan bahawa dia ke London baru-baru ini menggunakan wang ‘teman tapi mesranya’, Nedim Nazri Aziz.

Nedim yang merupakan anak Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Nazri Aziz telah terbang ke London bersama Nora kerana urusan perniagaan dan berjumpa sanak saudaranya yang menetap di sana.

Menerusi laporan sebuah akhbar, Nora dikatakan telah membelanjakan sebanyak RM25,000 berikutan tersebarnya salinan tempahan tiket penerbangan aktres tersebut.
Hal ini sekaligus menimbulkan spekulasi bahawa pemergiannya ke kota Eropah itu adalah ditanggung oleh Nedim.

Nora bagaimanapun menafikan perkara tersebut dengan menjelaskan segala perbelanjaannya di sana adalah atas wang hasil usahanya sendiri.

“Saya kira pengirim (salinan) itu sungguh tidak amanah dalam pekerjaan dia. Apa masalahnya dengan jumlah tersebut? Saya bayar pakai duit saya sendiri, bukannya Nedim.
“Saya bekerja keras dan punya wang sendiri. Saya mampu untuk membayar perbelanjaan tersebut tanpa tanggungan sesiapa,” katanya.

Hubungan mereka yang kini semakin akrab juga nampaknya menerima pelbagai respons daripada pemerhati industri hiburan tanah air.

Ada yang menyukai hubungan mereka, namun tak kurang juga yang mengutuk mereka.
Namun ibu kepada Putra Rayqal Ramli ini enggan mengambil pusing mengenai cakap-cakap orang dan mengambil pendekatana untuk mengabaikan sahaja semua komen-komen negatif yang diterimanya.



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments