Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Suami Isteri Dibunuh Kejam Dalam Kilang Proses Makanan Laut Di Bundusan, Penampang
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

 

PENAMPANG - Kebimbangan seorang majikan terhadap pekerjanya yang tidak menjawab panggilan telefon terjawab apabila lelaki itu ditemui mati disyaki dibunuh bersama isterinya di sebuah kilang memproses makanan laut di Jalan Bundusan di sini semalam.

Mayat Chen Ching Woei, 42, dan isteri, Chang Ling Ping, 44, ditemui pada pukul 8 pagi dalam keadaan berlumuran darah di kepala di dalam bilik tidur oleh beberapa pekerja di kilang berkenaan.

Difahamkan, mangsa yang berasal dari Sarawak bekerja sebagai pemandu lori di kilang berkenaan dan tinggal di bilik tersebut bersama pasangannya sejak dua tahun lalu.

Sebelum itu, majikan mangsa cuba menghubungi Ching Woei melalui telefon bimbit namun gagal lalu meminta pekerja lain mencarinya di bilik berkenaan.

Ketua Polis Daerah Penampang, Deputi Superintendan Ratan Kumar Singh berkata, pihaknya masih menyiasat punca kejadian dan meneliti rakaman televisyen litar tertutup di kilang berkenaan bagi membantu siasatan.

Mayat pasangan itu dibawa ke Hospital Queen Elizabeth di sini untuk dibedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Kosmo

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments