Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Gambar Majlis Perkahwinan Wawa Zainal dan Aeril Zafrel
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kerana takut dan menghormati kontrak yang sama-sama telah dipersetujui dengan MIG Metrowealth, Wawa Zainal mengambil jalan mudah dengan menyembunyikan status perkahwinannya dengan Aeril Zafrel.
Semalam merupakan kemuncak kepada kemelut mereka berdua apabila akhirnya telah mengadakan sidang media bagi menjelaskan dakwaan Majalah BiPop Ahad lalu berkenaan pernikahan mereka pada 4 Februari lalu dan kelahiran seorang bayi lelaki yang diberi nama Ahmad Fakharuddin Attar.
Apapun, semuanya sudah berakhir dan Wawa Zainal kini sudah mampu menarik nafas lega. Cuma, dia perlu berjumpa dengan David Teo bagi menjernihkan hubungan mereka berdua dan kembali berlakon seperti sebelum ini. Di bawah ini ialah beberapa keping gambar perkahwinan mereka berdua yang berlangsung sebanyak dua kali.














About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments