Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Ne-Yo Enggan Bayar Bil Makanan Berjumlah RM1,591
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

neyo

LOS ANGELES – Penyanyi R&B, Ne-Yo dilaporkan meninggalkan sebuah restoran tanpa membayar bil makanan dan minumannya.

Penyanyi yang popular dengan lagu Let Me Love You itu dilaporkan makan bersama pengurusnya, Jayvon Smith dan 10 lagi rakannya di restoran Negril, New York awal bulan ini, tetapi tidak membayar bil makanan sejumlah AS$500 (RM1,591).

Menurut satu sumber kepada New York Daily News, Ne-Yo bersama rakan-rakannya memesan banyak makanan dengan penyanyi itu tidak henti-henti mengarahkan rakannya untuk menambah pesanan.

Namun, ketika sesi makan berakhir, dia dan rakan-rakannya tidak dapat memutuskan siapa yang perlu membayar bil makanan tersebut.

Menurut saksi, ketika pelayan menyerahkan bil kepada Ne-Yo, dia kemudiannya menyerahkan bil itu kepada Smith dan pengurusnya itu pula menyerahkan kepada rakannya yang lain yang lain sehinggalah bil itu kembali kepadanya semula.

Penyanyi berusia 31 tahun itu kemudiannya meninggalkan restoran itu bersama pengurusnya, diikuti rakan-rakannya, menyebabkan pelayan itu terkejut.
Pengurus restoran kemudiannya mengejar mereka sehingga ke luar, tetapi mereka masih enggan membayarnya.

Meskipun seorang daripada mereka berjanji untuk membayarnya esok, tetapi sehingga kini pihak restoran masih belum menerima sebarang bayaran. – AGENSI

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments