Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kanye West, Kardashian Saman Pengasas YouTube
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Hubungan Kim Dan Kanye West Jadi Persoalan

LOS ANGELES – Penyanyi, Kanye West dan tunangnya, Kim Kardashian bertindak memfailkan saman ke atas pengasas laman web perkongsian video, YouTube selepas rakaman West melamar tunangnya itu didedahkan di laman web tersebut.

Saman tersebut yang difailkan semalam mendakwa Chad Hurley melanggar perjanjian rahsia apabila dia memuat naik rakaman majlis lamaran tersebut di laman web baharunya, MixBit.

Rakaman video selama dua setengah minit itu memaparkan West melamar Kardashian di AT&T Park di San Francisco.

Dokumen saman yang difailkan menyatakan West menandatangani kontrak dengan penerbit itu bagi merakam majlis tersebut untuk ditayangkan dalam rancangan realiti televisyen, Keeping Up With the Kardashians.

West dan Kardashian tidak menyatakan jumlah tuntutan saman terhadap Hurley dan syarikatnya, Avos Systems Inc dalam dokumen tersebut.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments