Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Justin Bieber OBSES Nak Jadi Dewasa
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Justin Bieber
Peminat Justin Bieber sejak azali lagi pasti sudah sedia maklum perubahan demi perubahan yang berlaku pada penyanyi remaja popular ini.
Bermula dari gaya jambu hinggalah tampil dengan tubuh berotot dan bertatu, Bieber dilihat bersungguh-sungguh mahu membuktikan bahawa dia sudah cukup dewasa dalam industri hiburan Hollywood.
Bieber dilihat begitu gemar memuatnaik gambar tubuhnya tanpa berbaju di laman Instagram dan adakala bersama rakan yang jauh lebih dewasa dari dirinya.
Perubahan drastik yang dilakukan oleh bekas kekasih Selena Gomez ini mendapat pelbagai reaksi dari peminat khususnya melalui akaun Instagram.
Ada yang suka, ada pula yang bimbang Bieber menjadi terlalu obses dengan penampilan ‘dewasa’ pada sehingga memudaratkan diri kelak.
Apapun, segalanya terserah kepada penyanyi ini untuk mencorakkan perjalanan seninya. Jangan asyik timbulkan kontroversi macam Miley Cyrus untuk popular sudah.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments