Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Wanita Ini Buat Pembedahan Untuk Kecilkan Breast Kerana Selalu Diraba Lelaki
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Inilah wanita yang telah menjalani pembedahan untuk mengecilkan payudaranya bersaiz 34J kerana bosan diraba oleh lelaki dan wanita nakal. Wanita ini dikenali Gemma Westmoreland berusia 26 tahun, setinggi 1.5m dan berasal dari Barnsley, Britain.

Ramai mahu meraba payudara wanita ini kerana menyangka ianya tidak asli. Westmoreland telah menjalani pembedahan di sebuah hospital kerajaan beberapa bulan lalu. Pembedahan berkenaan mengambil masa tiga jam untuk disiapkan. Kini saiz payudaranya hanya separuh daripada saiz asalnya.


Perhatikan perbandingan saiz payudara wanita ini sebelum dan selepas pembedahan dalam gambar di bawah. Dengan saiz yang lebih kecil, lebih ringan berat keseluruhan badan yang perlu ditanggung oleh wanita ini.




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments