Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Nora Danish Pakai Blaus Terbelah Hingga Peha (5 Gambar)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

 

Bagi peminat artis-artis jelita di tanahair, mereka bagaikan mahu melihat artis kesayangan mereka dalam keadaan sempurna sifat, tidak kiralah dari aspek jasmani ataupun kerohanian. Begitulah yang terjadi kepada peminat-peminat artis ibu tunggal terkenal, Nora Danish. Mereka mengharapkan sesuatu yang baik dan indah-indah belaka dari beliau.

Apabila beliau memuatnaik fotonya dalam akaun Instagram, pastinya akan menjadi perhatian. Tambahan pula foto berkenaan agak seksi mengikut pandangan mata mereka.

Bagi Nora Danish, itulah kehidupannya, kepada peminat yang sering mengkritik penampilannya, wajar lebih memahami latar belakang wanita ini. Kalau menegur, biarlah beradab, sebaiknya mendoakan sahaja perubahan beliau dari menghamburkan kata-kata kurang enak diruangan komen.

Nora Danish sekali lagi menjadi mangsa kritikan setelah memuatnaik gambarnya yang dikatakan agak seksi apabila blouse yang dipakainya terbelah hingga ke peha. Jelas kelihatan peha gebunya yang disarungkan stokin hitam yang jarang.


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments