Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » KANTOI - Anak PM New Zealand Tampil Telanjang Jadi Model McDonald~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Paris - Mendapat pendidikan di sekolah seni berprestij di Paris rupanya membuat anak Perdana Menteri New Zealand, John Key, tidak teragak-agak untuk tampil penuh "seni" walau terlihat topless. Bahkan, taraf sebagai anak dari orang ternama di New Zealand sedikit pun tidak membuatnya gentar.

"Potret diri Stephanie Key dengan pelbagai pose sensual muncul sebagai gerbang promosi Paris Design Week yang diadakan bulan depan," tulis Daily Mail, Minggu, 27 Ogos 2013. Gadis berusia 20 tahun ini tampil begitu bersahaja, walau dengan pose yang terlampau sensual.

Gambar yang paling kontroversi menunjukkan Stephanie tengah berpose topless dengan buah ceri di mulutnya sambil memegang pistol di satu tangan. Ada pula pose berbaring dengan burger McDonald yang menutupi payudaranya. Selain itu, ada juga pose Stephanie yang telanjang dengan sushi di payudaranya dan sotong yang menutupi bahagian bawah tubuhnya.

Dalam satu kenyataan, seorang jurugambar fashion di New Zealand menuturkan, Stephanie mempunyai bakat dalam hal ini. Namun ia mengakui, karya Stephanie kali ini sangat berani, memandangkan latar belakangnya sebagai anak sang perdana menteri.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments