Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » GAMBAR: Jutawan Yang Kelihatan Muda Ini Sebenarnya Sudah Berusia 58 Tahun!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Jutawan Wanita Ini Sudah Berusia 58 Tahun!
PERCAYA atau tidak yang jelitawan di atas akan menyambut hari jadinya yang ke 58 pada bulan Oktober ini? Tapi.... Itulah hakikatnya.
Liu Xiaoqing yang dulunya seorang pelakon terkenal di negara kelahirannya, China, kini merupakan seorang ahli perniagaan kaya raya di negara komunis itu.
Terbaru, Liu dinamakan wanita kedua tercantik dalam dunia oleh sebuah stesen televisyen Jepun.
Namun Liu ada sejarah hitamnya yang tersendiri.
Pada tahun 2002, Liu ditahan kerana disyaki cuba untuk mengelakkan cukai dan didenda berjuta-juta ringgit atas kesalahan tersebut.
Dalam kehidupan peribadinya, Liu telah empat kali berkahwin dan suami terbarunya merupakan seorang ahli perniagaan berjaya yang dikenali sebagai William.
Ada khabar angin mendakwa Liu telah membelanjakan kekayaannya dengan melakukan pelbagai pembedahan komestik, namun dia seringkali menafikannya.
Disebabkan wajahnya yang tak makan dek usia itu, dia pernah menerima tawaran untuk melakonkan watak seorang gadis berumur 19 tahun dalam sebuah filem pada tahun 2009!
U7331P18DT20130512131356
124081490_31n
images

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments