Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Gadis Maut Jatuh Bangunan Di Kuching Selepas Diserang Sawan~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Sawan
Kuching – Hasrat seorang gadis untuk bertemu bapanya di bandar raya ini tidak kesampaian apabila dia ditemui mati selepas terjatuh dari tingkat tiga bangunan rumah kedai di Jalan Keretapi di sini, semalam.
Dalam kejadian jam 4 petang itu, Nurul Faizura Syahira Mohammad, 19, dari Kampung Sambir, Asajaya, dekat sini, terjatuh dari balkoni rumah sewa bapanya selepas diserang sawan secara tiba-tiba.
Akibat kejadian itu dia parah di kepala sebelum disahkan meninggal dunia di Hospital Umum Sarawak (HUS) pada jam 6 petang.
Bapa mangsa, Mohammad Dan, 49, yang juga pengawal keselamatan berkata, anak kedua daripada empat beradik itu datang ke bandar raya ini bersama bapa saudaranya Sabtu lalu semata-mata untuk bertemunya kerana kali terakhir berjumpa pada Aidilfitri lalu.
Katanya, Nurul Faizura Syahira ada menghubunginya sebaik tiba di rumah sewanya dan dia mengarahkan anak gadisnya itu naik ke rumah terlebih dulu kerana dia masih bekerja. – HARIAN METRO

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments